If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
До колкото си спомням е след. То какво и е мекото на тази връзка, като чукна по нея звучи като тръба. Иначе за ресета, намира се в последния раздел на програмата, там си е описана цялата процедура.
ок,имам ФЕС какво точно да направя,а има ли вероятност заради скъсана гъвкава връзка да излизат газовете бързо и да не може сондата да измери правилно???
Сондата е преди меката връзка и ако е скъсана маже да влияе на работата и.
Фес-а трябва да е пълната версия, за да можеш да ресетнеш компютъра!
До колкото си спомням е след. То какво и е мекото на тази връзка, като чукна по нея звучи като тръба. Иначе за ресета, намира се в последния раздел на програмата, там си е описана цялата процедура.
Мекото е че отвътре е като метален акордеон, отвън е защитена с плетена метална ширмовка.Ако металната ширмовка е здрава това не е гаранция че "акордеона" не е цъфнал.Моята беше се скъсала както трябва, обаче не помня да съм имал проблеми с обороти и разход.Нямам газово, като издъхна ламбдата гореше сигурно 20/100 не вървеше, клатеше яко.Мисля че ако на бензин върви и харчи нормално проблема е в газовото или нещо в управлението му.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Аз го имам същият проблем колега смених 3 сонди (които работят сега съм с БЕРУ по каталог с оригинална букса, не присадена) Пробвах с ресет през ФЕС това става по следният начин : когато се свържеш отиваш на последната опция (горе в дясно) "Настроики" имаш две възможности едната е за нулиране положението на "дросел клапата" другата е за ресет на ЕКУ ( там е и описано как се процедира след това)
30 сек ключ - OFF 30sek - ключ ON караш 10 км. Има ефект но е за кратко .Вероятно проблема е друг според мен или дебитомер (нищо , че ти е нов ) и аз пробвах с един чисто нов "китаец" за 100 кинта и въобще не може да запали количката ми , та си върнах стария .Или пробив в всмукателно изпускателната система ( една от възможностите за тази грешка според Аутодата 3.38 ) А аз дори нямам и катализатор или резонансно гърне според колеги може и да е това .
Ако си решиш проблема преди мен моля сподели
колега не коментираме качествата на горивата ни а за грешката която ми се появява и от както го имам този проблем колата гори много а в същото време няма тяга.
Колега,коментираме,именно грешката,която ти се появява,но не винаги трябва да обвиняваме автомобила.Ако му сипеш лай.., няма ли да даде грешка?Еми,ква тяга,кви 5 лева?
Comment